Monday, October 4, 2010

Tourist guide is my part time job..weeee

Assalamualaikum and Hi....

Adui...Sakit pinggang!! haha....Last saturday, my family ada buat open house..the grand open house la kot..sebab ni buat for kawan-kawan my dad....penat dowh....memang merungut kat my mom...xnak buat open house...sebab..nanti yang teruk kitaaaaaa.....huhu...tapi disebabkan my dad...buatla juga... Mujur my dad order makanan and x suruh saya masak....If x....mengamuk saya....kihkihkihkih....Thanks to kawan-kawan yang datang...and thanks to kawan-kawan baru yang banyak menolong...if tanpa kalian, pinggang saya patah kotttt... :).. The best part of the open house kan........... Jumpa kawan yang 5 tahun dah x jumpa!! OMG!..Jumpa juga kau Naeem eh.....Naeem was my friend kat matriks...Start rapat dengan dia waktu MUET sebab kami satu group....We call him Harry Potter....Bajet muka macam harry potter...ye ke Naeem?? Ye...ada la skit....He's a nice friend....A good friend indeed....Mujur aku buka message before aku balik my 2nd home....If aku x buka, mesti x dapat jumpa ko....Bagi notis x sampai 8 jammmm.....Cissssss......hahaha....The next day, Naeem minta aku jadi tourist guide...Hoho...aku suka pekerjaan ini...I dont know why...Sangat suka memperkenalkan Pulau Pinang kepada orang...eceh.....Here are some pics yang di ambil....


Alyaa and Naeem


Iklan Fasha Sandha yang Habib Jewel tu shoot kat sini la

Terasa macam di Istana Buckingham..haha

Little India

I smell like India...xyah pergi India...Sini pun best..

Still! I ambil gambar sikit...huhu...sebab bizi memberi penerangan kepada tourist...eceh2....Sila datang lagi ke penang wahai Naeem and Alyaa...Kita pergi hiking pula lepas ini...:)

No comments:

Post a Comment