Thursday, October 21, 2010

PENGURUSAN MARAH

Saya sangat jarang marah

Tapi bila saya marah...

Saya sangat marah...sangat-sangat marah dan sangat..sangat..sangat...MARAH

Saya tidak tahu bagaimana untuk mengawal emosi saya

Saya tidak tahu bagaimana untuk jadi hipokrit untuk mengatakan saya tidak marah walaupun saya tengah marah

Semalam, saya menunggu satu jam! SATU JAM!!!

Saya tidak kisah sekiranya menunggu untuk 20-30 minit...

Tetapi ini SATU JAM

Saya perlukan rehat sebentar di rumah untuk keluar bekerja selepas itu

Tapi disebabkan DIA!.. Saya sangat-sangat kelam kabut

Saya tidak suka keadaan yang begitu

Tidak kisah jika kamu nak dating pun, tapi biarlah berpada-pada

Takkan tiap-tiap hari nak berjumpa?

Luangkanlah masa untuk keluarga juga

Jangan salahkan mereka, kalau kamu tidak dapat keluar dating ( i read ur status at fb duh!)

Dah nama pun study week! bukannya DATING WEEK!

Ambil kau muka bebai aku...

Dah tu boleh buat muka pula kat aku

Haiiihhhhh....SABAR!
Muka hodoh gila kalau marah...Fuhh...Saya perlu menguruskan amarah saya

Habislah semalam, blood pressure naik! Damn!!!!

1 comment:

  1. Oh dear, you didn't learn the 'damn' thingy from me right??

    p/s: matilaa kalau your mom tau aku yang ajar

    ReplyDelete