Monday, November 22, 2010

Kalau saya senyum, awak mesti senyum sekali tau..:)

Assalamualaikum and Hi.

Selamat pagi semua..:)..Bagaimana pagi anda? Hope everyone have a very GOOD MORNING...hehe....Oh ya...saya nak cerita. Sabtu yang lepas, saya telah menjadi volunteer untuk Penang Bridge International Marathon (PBIM). It was a very good experience. Memang tujuan asal join as volunteer ni untuk merasai pengalaman x tidur malam...I'd break the record for myself, xtidur for 24 hours....Yeah!!...Memang pengalaman yang sangat best. Making new friends. Although kat situ mostly were chinese...But semuanya baik-baik...1 Malaysia..What i've learned, if perkara yang melibatkan kumpulan, we have to help each other. Bersatu dan Bekerjasama dalam satu kumpulan. Okay! dah rindu mereka semua walaupun baru je berkenalan. Hope that we will keep in touch..:)..Eh,eh..saya juga dapat improve my soft skill...Sekarang dah x malu-malu and segan-segan untuk start conversation dengan orang yang baru dikenali...My english pun dah improve sikit. Chinese word pun dah tahu sikit-sikit...hehe...Next year, pasti nak join lagi. Mahu join untuk jadi runner juga. Dah dapat motivation from my friend... Gambar waktu PBIM tu, tidak upload lagi. Tengah menunggu gambar from Kak Normah....But overall saya cakap...memang the best experience la...Jom kita join lagi next year okay!!



p/s: Hari ini rasa gembira. Keep praying.. :)

1 comment: