Wednesday, August 11, 2010

D U A P U L U H E M P A T

Assalamualaikum and Hi..:)

Alhamdulillah.. Masih hidup dan sihat selama 24 tahun ni..Syukur!!..Oh, before that, Salam Ramadhan untuk semua..Semoga Ramadhan kali ini memberi kita seribu rahmat..Amin.. Tahun ini, memang sangat beruntung sebab menyambut hari kelahiran pada tanggal 1 Ramadhan...Celebration more to Ramadhan... Bersahur bersama-sama sahabat...Pergi bilik kawan bawa pinggan and makan je..haha..Sebab makanan dah terhidang...Terima kasih ye sahabat..:)..Terima kasih juga dengan kejutan di kala 12.00 am 11 Ogos...haha...Dengan muka yang bertempek bedak sejuk, korang datang juga buat kejutan eh...hahaha...Tengok gambar, saya nampak macam hantu!!.. Thank u juga untuk hadiah dan kek.. :)... Mama and Papa, thank u juga...Papa! Ye la, saya akui saya anak yang degil..Saya janji untuk berusaha menjadi manusia yang lebih baik....Maktok!(tahu maktok x baca pun blog ni, tapi nak tulis juga)..Terima kasih sebab ingat birthday saya...Hope wan cepat sembuh dan kita boleh raya dengan gembira..Amin..To all uncles, aunties and cousins...Thank u for all the wishes...:)..To friends...Ya Allah, banyak sungguh wishes kat fb...Terima kasih semua....May God Bless all of U.... Dan x lupa juga...Untuk Cikgu!! Saya terkejut Cikgu tahu birthday saya..dah 6 tahun tingglkan sekolah..Cikgu pergi buka buku rekod pelajar kah?? Haha...Thank u untuk hadiah :)...Terharu!! Dah tak tahu dah nak tulis apa...Thank U for everything..Semoga Allah merahmati kamu semua...Amin....

p/s: Life saya gembira sekarang...Past is past..And I will keep moving....:)

No comments:

Post a Comment