Tuesday, August 3, 2010

3 B's (Bahan Bacaan Baru)


Assalamualaikum and Hi...



Saya sekarang berada di lab sambil menunggu extract saya dikeringkan dalam rotary evaporator? Tahukah anda rotary evaporator? Sekiranya tidak tahu..sila google..:p.. Oh ya..kenapa tetiba hari ini saya ingin menulis... Let start with this :



Baru-baru ini, teman sebilik saya telah memperkenalkan satu majalah berbentuk ilmiah kepada saya...Solusi.. The good magazine and im loving it(Eh2..iklan McD plak).... I bought the new edition today..:)

Source : internet

Then, last sunday..pergi kedai buku Popular and MPH...OMG!..Saya memang tidak boleh masuk kedai buku tanpa membeli buku...Haihhh..kelemahan saya... Kat MPH, i saw this book...Buku yang saya nak waktu saya lihat di BORDERS..Tapi di MPH 2 for RM49.90...Di BORDERS, 1 for RM32.50...Nak ke tidak? Memang hati berbelah bahagi...sebab memang tidak plan untuk membeli buku...Dan...Bila fikir-fikir dan bertanya Anda's opinion...Saya pun mengambil keputusan untuk membeli....:)




Source: internet

Entah bila dapat habiskan semua buku ni...:)..Sepatutnya, saya perlu membaca artikel-artikel tentang Analgesic and Antinociceptive...Ish2....

End

p/s: Nak pinjam buku itu di library and beri pada Si Anda itu x? Hmm...

No comments:

Post a Comment