Wednesday, October 19, 2011

From the bottom of my HEART

Assalamualaikum dan Hi..

Kepada ANDA (saya harap awak baca walaupun awak tidak tahu kewujudan blog ini)

1 : Saya Minta Maaf!
2 : Saya tidak berniat untuk melukakan hati siapa-siapa
3 : Saya faham perasaan awak sebab saya pernah melaluinya
4 : Pesan senior saya dulu " Sesuatu yang kita suka tidak semestinya yang TERBAIK untuk kita "
5 : Awak sangat baik dan saya doakan awak akan temui yang TERBAIK untuk awak
6 : Saya nak cakap banyak lagi...tapi saya hilang kata-kata (Only God knows -_-)
7 : Thank you for everything (friendship, memories, presents, happiness)
8 : Kepada ANDA si pemilik buku TAPAI juga, TAKE CARE!


Saya SIMPAN ini!

p/s: Kawan! Terima kasih atas nasihat. Kadang-kadang saya berfikiran tidak matang. Tapi pengalaman mengajar kita erti dewasa.

No comments:

Post a Comment