Wednesday, December 29, 2010

Right step

Assalamualaikum dan Hi....

Apa khabar orang-orang kampung dan orang-orang bandar? Harap semua ceria-ceria belaka ye...Tidak mahu sedih-sedih okay! Hehe...Haaa....nampak x tajuk entry ni? Right step ataupun Langkah kanan....hehe...Tadi terserempak dengan Kak Nurul, then pergi lepak kejap kat lab mereka..Sampai hati x tunggu i celebrate birthday hampa! huhu...Tapi tidak mengapa, kesedihan saya berbalas dengan pemberian bonus oleh my Maksu tersayang. Yeah!! Memandangkan bulan ini, kewangan agak terhad. Tetiba tadi dapat wang saku RM 50. Itulah orang cakap, langkah kanan betul...hehe....Thank U maksu. Semoga Allah murahkan rezeki Anda. Amin...:). Tengah hari tadi, saya, Nurul and Sida pergi PC Fair kat USM. Sepanjang pengajian saya kat USM ni, ni la first time saya pergi. Event ni okay, x crowded macam the real PC Fair kat PISA tu. Langkah kanan juga bila pergi tempat ni, sebab dapat magazine TIME free. Mahal tu magazine tu...RM10...Tapi Alhamdulillah dapat free... Thank U uncle. Tapi saya x berminat la nak subscribe magazine TIME. :)

Yeah! Esok cuti. Terima kasih juga pasukan Harimau Malaya. Kami bangga dengan Anda. Keep it up okay! Walaupun cuti, i still have tennis class..Rasa malas nak pergi. Tapi rugi pula if x pergi. Orang cakap rezeki jangan ditolak...tapi ini Ilmu jangan ditolak...hehe....Oklah, it is nearly 4. I want to go back...lalala...Have a nice day everyone....

No comments:

Post a Comment